sábado, 4 de diciembre de 2010

Rosario - No Dudaría




NO DUBTARIA


 Si pogués oblidar 
tot allò que vaig ser. 
Si pogués esborrar 
tot allò que jo he vist. 
No dubtaria,
no dubtaria a tornar a ser feliç.


Si pogués explicar 
les vides que he tret.
Si pogués cremar 
lo dolent que jo he fet.
No dubtaria, 
no dubtaria a tornar a ser feliç.


Prometo sentir alegria, 
 i escarmentar de l’experiència. 
Però mai, mai més 
emprar la violència.


Si pogués cuidar 
els camps que he arrassat. 
Si pogués tornar 
la pau que jo he tret.
No dubtaria, 
no dubtaria a tornar a ser feliç.


Si pogués oblidar 
els plors que he sentit.
Si pogués aconseguir
apartar-los de mi.
No dubtaria, 
no dubtaria a tornar a ser feliç.


Prometo sentir alegria, 
I escarmentar de l’experiència. 
Però mai, mai més 
emprar la violència.






Antonio Flores


5 comentarios:

  1. lucia perque no posas la lletra?? en catala???

    alexandra

    ResponderEliminar
  2. Alexandra, ho faré la setmana vinent. La lletra la tinc a l'escola.

    ResponderEliminar
  3. Lucia no tengo inpresora no puedo inprimir la cancion



    Alavaro

    ResponderEliminar
  4. No cal, pots practicar davant de la pantalla...

    ResponderEliminar
  5. vale pero ya me lase casi toda la cancion


    Alvaro

    ResponderEliminar