miércoles, 1 de junio de 2011

3r dia de Colònies - 1 de juny- Vaixell per la Desembocadura i platja de Riumar

Cada cop estem més cansats i més contents. Per això ens costa tant penjar fotos al bloc.

De fet, ara no trobo cap nen que m'explique què hem fet avui i jo faré un resum:

Hem tingut un bon dia de Sol, però una tarda de vent. Hem anat en bici fins el vaixell que fa el recorregut per la Desembocadura del riu Ebre, hem fet servir els prismàtics i hem vist molts ocells. El capità del vaixell ens ha felicitat pel comportament dels nens.

Després hem anat a dinar i a banyar-nos a la platja de Riumar on s'han banyat i han fet castells de sorra. De tornada, hem tingut bastant vent en contra i hem patit una mica a sobre de la bicicleta; tots han estat molt valents i ho han fet molt bé: un orgull.

D'altra banda, avui per sort, no ha caigut ningú al Canal...

Fins demà!

Per cert, ens encanta llegir els vostres comentaris.

Lucía.

4 comentarios:

  1. jajaja!! seguro lucia que os han felicitado por comportamiento, que les habeis dado a los niños,jajaja.Es broma espero que asi sea todos los dias que duran las colonias, y por cierto no le dejeis al kevin una bici,jajaja,es broma cariño un besazo guapo, bueno seguir asi bona nit.
    Rosi Sánchez.

    ResponderEliminar
  2. Estamos encantados de tener noticias vuestras,a partir de las 9 de la noche,se iluminan los ojitos de muchos papas y familiares.Lo que más me llena es saber que nuestros hijos están en muy buenas manos,desde aquí os doy mil gracias por hacerles los dias inolvidables.
    Disfrutar de todas las maravillas que os rodean.Un fuerte abrazo para todos.Y un beso muy especial para mi hijo Xavi.Buenas noches,hasta mañana.Familia del Jesus.

    ResponderEliminar
  3. Es una alegría, que llegue cada día noticias de como habéis pasado el día,que conozcáis cosas nuevas y disfrutéis de todo, aunque las ganas y la ilusión pueden mas que el cansancio seguir aprovechando los días a tope y que el tiempo os acompañe en vuestras actividades diarias. Elena esperamos que lo disfrutes y déjate ver mas en las fotos un beso de tu familia. Buenas noches a todos.

    ResponderEliminar
  4. hola buenas noches a todos mealegro mucho deke oslo esteis pasando genial,es estupendo k hos aigan felicitado por el comportamiento de los niños..yo felicito alos profes por el trabajo k aceis con ellos,un besazooooo enorme mara mi niña k la hecho mucho de menos jajajajaja..te quiero liri muuuuuaaaa....... cris.

    ResponderEliminar